جام جمکران

در جام جمکران به کران رونمایی ات ، آغاز سال نوری فرمانروایی ات

جام جمکران

در جام جمکران به کران رونمایی ات ، آغاز سال نوری فرمانروایی ات

جام جمکران

وَ هُو مُحسنٌ
در جام جمکران به کران رونمایی ات
آغاز سال نوری فرمانروایی ات

آخرین نظرات

امام زمان مثل برف می آید ...

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۵۱ ق.ظ

امام زمان مثل برف می آید ...
مثل برف آرام ، 
مثل برف مهربان ، 
و یک روز صبح ناگهان ، 
همه جهان را سپید پوش می کند ... 
عادل و صبور ، 
مثل برف ... 
یا امام زمان عج !
من عاشق تو هستم 
من از بچگی عاشق برف بودم 
تمام سال انتظار می کشیدم
برای صبح سپیدی که برف می آید 
من واقعا منتظر تو هستم 
منتظر آن لحظه ای که بیایی 
و به تو بگویم : 
برف نو برف نو سلام سلام 
شادی آوردی ای امید سپید 
همه آلودگی است این ایام ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی